dinsdag 21 december 2010

Dank voor het gezellige uur.



We krijgen dagelijks vele e-mail met de meest uiteenlopende vragen en opmerkingen. Deze wilde u niet onthouden :-)

Hallo Bram,

Dank voor het gezellige uur, afgelopen vrijdag, kletsen over klassieke horloges. Ik ben enorm blij met mijn keuze voor de Speedmaster uit 1980, en wil je dat bij deze nog even laten weten.

De weg naar huis, Badhoevedorp, dwars door de stad was een erg langdurige... 3,5 uur heb ik erover gedaan! De A10 maar gemeden want die stond helemaal vast.

Maar ik was de ENIGE in die hele dicht geslibde file met een grijns van oor tot oor, elke keer weer als ik op mijn Speedmaster kon kijken om te constateren dat er weer een kwartier verstreken was (en ik 500 meter verder was). Handig om dan op zo'n tachymeter te kunnen berekenen wat de gemiddelde snelheid was (hahaha). Bijna jammer dat ik al zo snel thuis was.


Fijne feestdagen en tot een volgende keer,